2016. július 3., vasárnap

Harmadszorra vettem fel ugyanazt a videót. Első alkalommal a végén elment a fókusz, és sajnos csak későn vettem észre, közel a fele használhatatlan lett. Második alkalommal szuper minden, viszont miután átmásoltam a gépre, töröltem a telefonról, másnapra eltűnt minden. Hát mondom ilyen nincs, mindegy, akkor újra - a  harmadik alkalommal nem elég, hogy az utolsó harmadában nem elég a fény (szemcséssé vált egy idő után), még különös zajok is fel-felbukkannak a háttérben (csak remélni merem, hogy a szomszéd gyerekek visongatása, mintha varjú-vijjogást hallottam volna, de a vicces, hogy abszolút nem emlékszem madárzajra o_O)

A képen pedig az új ruha, amit korábban említettem, tudom, nem a legkivehetőbb, nem is az a lényeg, egy csomót mókáztunk, csináltunk vagy kétszáz képet, de valahogy egyik sem az igazi. Vagy én voltam iszonyat un-fotogén az előző nap, vagy valami volt a levegőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése